keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Elämä vittuilee...

                                                                     Moi!
Mun sukulaiset hakee sen kameran kun ne asuu savinlinnassa ^^
MUN KAJAALI ON KADONNU!!!!!!!!!!!! kouluun, käytävälle tai ULOS HANKEEN!!!
pleese laittakaa kommenttii!! vaikka ideoita tai mietintöjä...MITÄ IKINÄ VAAN KEKSITTE!! ei se muuten ois niin tärkee mut se oli mun äitiltä joululahja joka makso 10 EUROO!!!  ja mä RAKASTAN sitä kajaalia!
OH FUCK!!! huoh.... se löytyy vasta keväällä... ja mun on ostettava uus. äitikin osti sen mulle vaikka meillä ei kasva raha puussa. Ei oo oikeen törsätä... Sählykin (mun ihana rakas kultamussukka ponini) lähtee vuokralle 5 KUUKAUDEKS!!!kun meillä ei oo varaa pitää sitä meillä... MELKEIN PUOL VUOTTA!!! miks mun maailma sortuu kun silta edestä!?!?!? hemmetti soikoon......    :C


naurakaa te vaan mun hauskoille kuville mut ei nyt... nyt laitan kuvia itestäni jotta tiijjätte minkä lainen ponityttö täällä on ruudun toisella puolen kirjottelemassa teille karvakamuilleni :) sorry
                     huonosta kuvalaadusta :)
                 Otin kuvat kännykällä... ^^
            Ja sorry siitäkin et suurin osa on
            mustavaljokuvii, mut kun iho näyt-
              tää ihan kauheelta varsinkin kun
            on tollaset valot ja vaan 5 
                    megapikselin kamera ;D                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti