torstai 5. tammikuuta 2012

MÖI! :D

Moipsh! Mun ihana bestani tulee meille huomenna!!!!!!!! JAPPYYYY!!!! mä kerron nyt pari hyvää peli paikkaa teille karvapörriäiseni  :) 
nro järjestys ei oo parhaus järjestys vaan järjestys missä vaan hemmetti latelen nämä!! :D
 Stardoll
Paperdollheaven
Howrse
Gosupermodel
Moviestarplanet
blogger :D
HTGF eli how-to-get-free (sieltä saat ilmasta kamaa stardolliin )   :j 
Youtube


Noi mustat piuhat ei sit oo rahottavia antavia piuhoja jotka
johtaa suuhun vaan mun kuulokkeer! ^ ^


Tein aika raskaan meikin mut hieno eikö?

Mä ja kultsi :) ollaan naimisissa!
Mä en rakasta MITÄÄN maailmassa
enemmän kun pikku sydänkäpystäni :) <3
voih...ihan tulee kyynel silmään... :') <3

nätti, eikös?

SÄHLY!! <3<3<3<3

BERTTANEN!! <3

WARRINEN!! <3

BJUUS!!

WARRI! mulle WAA!! <3

Tää on mulla facebookissakin :D





MAMIIII!! Keinu sano mua läskiks!!
Hah! Tulin takas! Kukas NYT on läski, häh?? 


Mun toinen kisu Milli ja meidän pikku Wanda <3<3
ANTAUDUN!! tunnustan syöneeni aamupalajogurttisi! :D <3

Bestan huoneesta :)

Mun ihana kisu Peppi ja mulle Pippi Pitkätassu :) <3
Mun uudenvuoden meikki:) tehty sillä kadonneella kajaalilla
......<3 miss u eyeliner! :D 
Mä ja mun rakas koira Bertta ja mulle se on Bjuus!! <3

VERY BAD HEAR DAY!!







Sain hienoja kuvia ilotulituksista!!

Ja ehkä muutaman ihestäkiin :D































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti