keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Helloh againnnn!

 RÖH! Mites teidän päivä on menny???
Mun ei hyvin
Alkaa tulla pieni masennus...
Kun mun mummihan kuoli pari vuotta sitten... vanhat haavat aukes u_u
Onneks mulla on Saara, mun paras kamu ikinä. Se lohduttaa mua!


En kissota.....joo kissota....KIRJOTA tänään hirveesti kun masetan, en maha sille mitään...
Onneks synttärit lähestyy! on jo 22 ja ne on 26
eli enää torstai 1, perjantai 2, lauantai 3
3 PÄIVÄÄ!
VOI PSSKA!
On jo ostettava kakkutarpeet ja tehtävä herkut, valittava vaatteet, meikki, korut, siivottava tupa ja mun huone ja piilotettava kaikki mitä en haluu muitten näkevän, esim. alusvaatteet ja päiväkirja : )
Ja mun pitää sit kans pyyhkii pölyjä jaaa... mitäs muuta... suunniteltava kakku : )
sehän mulle on lasetettu!
Mut meeen nytt'moikka


Ja muista että elämästä löytyy aina ilon pilkahdus!


Pusut sulle!       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti