maanantai 20. helmikuuta 2012

Moi!
Synttärit ne vaan lähestyy! : D

Sinne tulee:

Anni ( yks lukiolainen, mun hyvä kamu, hullu niiku minäki ^ ^  )

Saara  (Cartsa, mun ihana paras mahtava nätti luotettava antelias korvaamaton bestikseni :)   ((( ja saara jos nyt luet tätä nin ihan turha väittää vastaan, sä oot ihana kamu! Ja nätti! Ja mä en! ja piste .  )))
Ollaan oltu sen kaa parhaita kamuja ööö..jotain ehkä 7 vuotta ^,^ )
Ja sit Tuomas. (En kerro enempää siitä ainakan nyt koska aina on vaara et se löytää tän blogin, huomaa mun kuavt, tunnistaa tän mun blogiks, ja lukee kaikki mun salaisuudet mitä mä teille kerron... : )  )

En oo aatellu muita kutsuu, edes sukulaisii... toivottavasti ne ei loukkaannu! : (
Mut en pidä mitään isoi pippaloita... Syödään kakkua, keksejä, juustopalloja ja sipsii ja juodaan limpparia : P
Ei kun olutta! No viitsi vitsi, haittaakse? Ei pitäs haitata! Eksyttiin taas aiheesta!  >: 0
Ompahan aika ruma hymmäri..... Aiheeseen taas! Ja sit riehutaan ja hillutaan ulkona ja ollan ehkä lumisotaa ja lasketaan mäkee : )
Yks mun kamu yritti väkisi tulla mun synttäreille! <: O
Onneks pääsin pälkähästä...sen veliki ois varmaan tullu! Ja en haluu isoja synttäreitä tänä vuonna... 
Taidan mennä lataa vähän kohta DEViä kännyyn
Taidampa laittaa lataukseen Dancing shoes ja In my trunk ; )

Mut laita teille nyt näytteen minkä näkönen on se delannu whitney houston


Mutta,,,,,, Mistä te lataatte musan kännyynne?
Mä suosittelen yhtä sivua : Lataayoutube
laitan linkin mistä te pääsette ihan heti suoraan sen sivuille : )

Mut meen nyt, nukuttaa ja pitää tehä läksyt...murr...mut enimmäkseen kun nukutttaa niin ... u_u
Moikka! <3




2 kommenttia:

  1. hyihyi en oo nätti sit ollenkaa!! :D:D VÄITÄN VASTAAN! ;) SÄ olet etkä väitä vastaan. Ostin sulle AIVAN ihanan LAHJAN!!!<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ootpas!!! Aaww...mä uskon sen!
      EHEN OLE!
      Huomasitkos mun kalat??? No kaho, kelaa alemmas....aaalemmaassss SIINÄ OIKEELLA! :D
      Vastaisitko mun kysymykseen? ARVAA MITÄ! Mun sivulla on vierailtu jo 100 kertaa ;D
      Et sit trsää mun lahjaan! I'm waching you! :)

      Poista