torstai 7. kesäkuuta 2012

KUVAT!!!


Mun hienot kuvat taas kerran....


Tää on oikeesti hyvä, tästä mie tykkeen tosi paljon

ILMEELLÄ VAAN! :''D



Tsihhihhihhh......

Vain sankarimusiikki puuttuu...hmmmm....


Katso SYVÄLLE silmiini...............................................................................
 

                       Mussukka <3<3<3


                     Olet minun vallassani.......
 


 SIIS IHGGGGGGGGGGGGG ! SANKKO!!! Sanoo bertta äitille : D 


                    SANKKOKISUN PALUU!
 

          I only wan't your moneyness... :) (( i only want your happines))
 

                                                           Khynttilän phuhallush :))


EI korkeen paikan kammo!  : D : D : D : D : D : D
  
                                                                                                         
ÄLÄ KYSY!



Tää on oikeesti ihana!

       


                                     KAVERIKUVIA!!! : P                               

                                                            Minä ja Bertta

                                                             Minä ja Warri
                                                               
                                                                 Minä ja Peppi

 Minä ja Milli
                                                                   
                                                                Minä ja Bertta

                                                                  Minä ja rakas Sähly ( Salama )

                                                                  Me taas <3

                                                               Ei ainakaan me : D

                                                                 


                                                        Uljas ratsuni Alpina

                                                                     Joo oli hauskaa ^^

                                    OLEN JÄTTILÄINEN! No ei kun laitoin vaa kameran maahan...






Kallio rakas

                                                  7. Ja rohkea kuvaaja! : O    ; D

                                                 6. Tulipa mahti olo! Oon voimakassss!

                                                             Hieno tunneli vai mitä?

                                             1.    Noniin elisa päätti mennä kalliolle!

                                                 
                                        3. NONIIN!

                                                2. tarvitaan koroke.....

                                                      4.   Yritetääs...

                                                      5. UNGH! Kato pääsin!! : D

                                                         Huone ennen :))

                                                       Huone jälkeen :))

                                                          Tosa on se nätti hylly! : )


HAUSKAA!!!












 Otettiin sellasii tosi pose luontokuvii Saaran kans : ))







                                            Ja tää ei taaskuulu tähän.... sori kun on huono järjestys!








                                                                 Mä ja muru <3

                                                                      Asenteella!


                                               Mun kevätjuhla asu ja meikki sekä kampaus ; p



                                                       Tää tulee facen proffakuvaks! ; )


                                                                    heh....heh...


                                               "Mikä himputin nauhanpentele on jo iessä!?"


                                                                 Wannabe rokkari ^^


                                                                   Mun pullosilmä <3




KUN NYTHYMYILLÄÄN NIIN HYMYILLÄÄN SITTEN KUNNOLLA! : D
                                                       




Macigal...(kirjotetaaks se tollee?)


                                                          Pieni lepohetki on aina paikallaan!

                                                                           Posettajat!

                                                                         Pusi pusi : )

                                             Laitoin myös videon ja laitan loppuun toisen miusta ja ponista... <3



  Väsyttää?




Älä välitä siinä kuuluu mun nauru.... : D



p.s  en oo varma näkyyks noi videot.....



2 kommenttia:

  1. ei näkyny videot :'( mut mulla on ajatus! kerron maanantaina! .. tai no soitan sulle! :D ihana blogi btw:) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thankkist :)) Joo soitan kun voin ja jaksan... tykkeen ajatuksista ;D mitenniin ei näkyny!?!??!??!

      Poista