torstai 7. kesäkuuta 2012

Päiviä! :D

Päiväääääää! Sorry,en jaksanu kirjottaa blogiin niin nyt pidin tauon :)) Elämä on menny aikas hyvin... kai.... ON SE! Sisustin huonetta uuvelleen, otin kerros sängystä toisen kerroksen pois ja käänsin sängyn.Huone on sopivan iso siihen eikä käy ahtaaks. Sitten vaihoinyöpöyvän paikkoo ja kasasin äitin kans sinne yhen hyllykön ;) Valkosen, ja sairaan hineen! : D
Toivottavasti teillä on menny hyvin. Jos ei: DON'T cry, say fuck and smile ;)
Onkos teillä boyfrendiä? Mulla ei oo mut yks ihana tyypi on... <3 Sain aika hyvän todistuksen! Numerot:

Suomen kieli...................................................9
Englanti...........................................................9
Matematiikka..................................................7
Biologia ja maantieto.......................................7 ( olis ehkä jopa ysi, ilman mantsaa!)
Fysiikka ja Kemia...........................................8
Historia...........................................................7
Uskonto..........................................................8
Musiikki..........................................................8 (laulukoe 9+ ja soitto 9 : D koe 7+...)
Kuvataide........................................................9
Käsityö............................................................7
Liikunta............................................................7 ( oon liikunnalinen ihmine mut oon usein jokkii paketissa)

Plus myös en oo hyvä pallopeleissä paitsi käsipallo( oon maalissa kingi) ja koris ( oon joo surkee mut yritän  kaikkeni! )   laitan taas hassuja kuvia! Se alkaa jo käyd' mun tavaramerkiks!! :'D

laitan myös omia kuvia ja elukoitten kuvia    c(:




 
              


En jaksa mahuttaa ennää laitan ihan oman kuville, sen löydät nimellä KUVIA

Kiitän ja kiljaisen! ((kiitän ja kumarran))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti